loading...
بازی های مهیج
amir بازدید : 90 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

بازی جالب و جذاب Hertz برای گوشی های جاوا در سایز های ۱۷۶٫۲۰۸ و ۲۴۰٫۳۲۰ طراحی شده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران،  شما در این بازی باید با استفاده از قدرت صدای خود دشمنان را نابود و تبدیل به یک گلوله رنگ کرده و پرتاب کنید.  امیدوارم این بازی برای شما سرگرم کننده باید. 

amir بازدید : 85 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

یک بازی مهیج برای گوشی های جاوا که مطمئن هستیم شما را ساعت ها پای گوشی همراهتان میخکوب میکند.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران بازی Wrath of the Titans دارای گرافیک فوق العاده بالا است و همین ویژگی هم به جذابیت بازی نقش زیادی داده است.

amir بازدید : 90 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

در بازی اکشن و بسیار زیبای Assault Cube شما در نقش تیر اندازی قرار دارید که در راهروهای پیچ در پیچ یک قلعه با دشمنانی که به انواع سلاحها مجهز میباشند مبارزه میکنید بازی از صدا هیجان انگیز و زیبایی برخوردار میباشد و کیفیت گرافیک آن نیز نسبت به حجمش در خور توجه میباشد .
بازی از خط فرمان Command Prompt اجرا میگردد و جهت اجرا مناسب ، در مقایسه با سخت افزار مورد نیاز که حافظه ۵۱۲ و پردازنده یک گیگا هرتز ذکر گردیده به سیستم سریعتری نیازمند میباشد .این بازی به صورت پرتابل بوده و نیازی به نصب ندارد.تیم دانلودها امیدوار است از این بازی زیبا نهایت لذت را ببرید.

amir بازدید : 77 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

هزار اجنبی، عنکبوت غول پیکر، بزمجه دم دمی و دیگر موجودات به شما حمله می کنند. آیا شما می توانید زیر حمله ی آنها دوام بیاورید؟ شما می خواهید با عبور از مراحل، قفل تجهیزات جدید را که توسط آنها مجهز شده و پیشرفت می کنید باز کنید. شما با این کار می خواهید لیاقت خود را برای استفاده از تجهیزات جنگی نشان دهید. این بازی دارای سه مدل بازی کردن می باشد. همچنین دارای قابلیت ارسال بالاترین امتیاز خود به محیط اینترنت می باشد.

amir بازدید : 110 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

شاید تا به حال اسم بازی جذاب و فوق العاده معتاد کننده Chicken Invaders را شنیده باشید . بازی که اگر یکبار آن را بازی کنید دیگر خیال راحت نخواهید داشت و هر وقت بیکار می شوید به ذهنتان می آید که Chicken Invaders را بازی کنید . در این بازی شما نقش یک سفینه فضایی کوچک را دارید که به کهکشانش حمله شده است و این مهاجمان مرغ هایی هستند که به جنگ شما می آیند و با انواع موانع که تخم مرغ ها هستند قصد نابودی شما را دارند. البته شما با کشتن هریک از این مرغ ها میتوانید امتیاز یا جایزه هایی بگیرید که از همه جذاب تر عوض شدن نوع گلوله های شماست که انواع مختلفی دارد . در هر مرحله نیز با یک غول روبرو هستید که سخت ترین قسمت آن مرحله به شمار می رود.

amir بازدید : 79 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

این بازی جذاب و زیبا داستان دو موش همستر دوست داشتنی میباشد که در اول مرحله میتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید و بازی کنید. داستان از این قرار است که قورباغه ای بدجنس سلطنت کل کشور را در اختیار گرفته که شما باید این سلطنت را از بین ببرید و شهر را آزاد کنید.با انواع سلاح ها و ابزارها در طول مرحله میتوانید با قورباغه ها بجنگید و امتیاز بگیرید.بازی دارای ۵۰ مرحله و بیش از ۸ نوع ابزار و سلاح میباشد که در طول بازی بدست می آورید. بازی از گرافیک خوبی برخوردار است و یکی از بازی های سرگرم کننده به شمار می رود. این بازی ساخت شرکت Bigfishgame میباشد.

amir بازدید : 95 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

 در حالی که جهان به سوی سه بعدی سازی و بازی هایی با گرافیک هایی بسیار بالا پیش میرود و همگان چشم ها را فقط به گرافیک بازی ها دوخته اند در این میان بازیهایی وجود دارد که شاید کم حجم یا گرافیک آنچنانی نداشته باشد اما بسیار زیباتر و سرگرم کننده تر از بسیاری از بازی های گرافیک بالای چند گیگابایتی میباشد. بازی تانک نیز یکی از همان بازی های سرگرم کننده و بسیار زیبا میباشد که توانسته طرفدارای بسیاری پیدا کند. یک بازی زیبا و کم حجم و فانتزی که هیجان بسیاری دارد.

amir بازدید : 154 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

Angry Birds بی شک موفق ترین و پرفروشترین بازی موبایل های هوشمند سال ۲۰۱۰ میلادی می باشد که دارای ۱۹۵ مرحله جذاب است که ساعت ها شما را به خود مشغول نموده و در جایی که شما با پرندگان خشمگین این بازی باید به جنگ خوک ها رفته و با کمی تمرکز و دقت مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشته و البته در هر مرحله با معمایی در نحوه پرتاب مواجه می شوید که همین سبب محبوبیت بالای این بازی شده است. امروز ، نسخه جدید این بازی یعنی Angry Birds v1.5.2 عرضه شده است. این نسخه از بازی تغییراتی در آن ایجاد شده و بسیاری از مشکلات بازی برطرف شده است. شما می توانید این نسخه از بازی را برای کامپیوتر به همراه کرک تست شده و سالم از هم اکنون از وبسایت دانلودها به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت نمایید.

amir بازدید : 102 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

بازی فوق العاده زیبای Darwin the Monkey یک بازی رایانه ماجرایی می باشد که شما در آن شخصیت میمون داروین را دارید و باید قبل از اینکه دست قورباغه های بد جنس به موزها و غلات شما برسد آنها را از دسترس آنها دور کنید و از این طریق امتیاز کسب کنید. شما باید در این بازی رایانه سریع باشید و با دویدن و پریدن های مناسب از موانع، از دست قورباغه ها که دشمنان اصلی شما در این PC Game هستند فرار کنید تا بتوانید به Game ادامه دهید.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 341
  • بازدید کلی : 8,358
  • کدهای اختصاصی

    ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


    کد تاریخ و زمانخدمات وبلاگنویسی روزگذر
    Untitled Document
    دریافت کد خوش آمدگویی

    ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


    مترجم وبلاگ و وبسايت به 36 زبان زنده دنيا

    ابزار پرش به بالا